Skip to content
+36 (70) 333 58 20 info@adovallo.hu Kérdése van? Kérjen visszahívást

Saját vállalatirányítási rendszert fejlesztünk ügyfélportál funkcióval

Örömmel értesítjük meglévő és jövőbeli ügyfeleinket, hogy vállalkozásunk a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal KKV START INNOVÁCIÓ (2020-1.1.1-KKV START) pályázati kiírására sikerre pályázott.

A projekt keretében azon túl, hogy lépést kívánunk tartani a technológiai fejlődéssel, a járványhelyzet alatt népszerűbbé vált online kapcsolattartást, valamint ügyintézést is támogatjuk.

Az ügyfélportál funkciónak köszönhetően létrejövő vállalatirányítási rendszerünk nem csupán munkatársainknak nyújt mindennapi hasznos segítséget, hanem ügyfeleink számára is hasznos funkciók épülnek bele.

Jelenleg a munkavégzéshez szükséges dokumentumok (számlák, igazolások, hatósági dokumentumok, stb.) begyűjtése emailban, postán, vagy személyes átadással történik, ami azon túl, hogy a humánerő kapacitást nagymértében leköti a rendszerezésben, hibalehetőségeket is rejt magában. Egy ügyfelenként egyedi felhasználói fiókkal bíró ügyfélportál lehetőséget kínál ezen dokumentumok elektronikus feltöltésére és egyben rendszerezésére, valamint visszakeresésére, mely havonta átlagosan 1 800 beérkező e-mailtől, valamint hozzávetőlegesen további 2 500 offline dokumentum digitalizációjától mentesítené vállalatunkat.

Mindezek mellett a feltöltött dokumentumok az ügyfeleink részére is elérhetők maradnak rendszerezett formában. Ügyfélportálunk lehetőséget kínálna a szolgáltatásunkkal egybefüggő kérdések és igények egy csatornára történő terelésében is, hiszen kommunikációs felületén ticketek (feladatok), kérdések hozhatóak létre előre kiválasztható témakörökben, így a teljes ügymenet egy feladatfolyamon (chatként képzelhető el) annak megnyitásától egészen a lezárásáig. Vállalkozásunk így átlátva a folyamatban lévő igényeket rugalmasabb időbeosztásban egységesen elosztva dolgozhatja fel azokat, valamint a témakörök előzetes ismeretében megfelelő kompetenciával bíró munkatársra oszthatja ki azokat, hiszen munkatársaink is egyénileg nevesített felhasználói fiókkal bírnak. Az ügyfelek igényeinek megválaszolásán túl az irányukba történő adatszolgáltatásunk is az ügyfélportálon keresztül bonyolódna, ahol azon túl, hogy az egyes ügymenetekhez szükséges felhasználónkként, így cégenként személyre szóló legfontosabb dokumentumminták tölthetőek le havi mérlegeiket, eredmény-kimutatásaikat is lekérdezhetik.

Az ügyfélportálon történő lekérdezéshez, adatszolgáltatáshoz nem csupán megfelelő hardver eszközök, szerver beszerzése, illetve hálózat kiépítése szükséges, hanem az alkalmazott bérszámfejtő- és könyvelő szoftverek kommunikációja is a megvalósítás előtt álló vállalatirányítási rendszerrel.

Bízunk benne, hogy készülő ügyfélportálja megelégedésére szolgál majd, valamint megkönnyíti adminisztratív teendőit. A rendszer bevezetésével kapcsolatban munkatársaink keresni fogják ügyfeleinket a megfelelő időben.

A kapcsolatos sajtótájékoztatót ezen a linken éri el

SZJA 1% felajánlás lépésről-lépésre

1. Ki ajánlhatja fel személyi jövedelemadója 1 %-át? Az a magánszemély, akinek adófizetési kötelezettsége van, s jövedelemadóját határidőre maradéktalanul befizeti…

Saját vállalatirányítási rendszert fejlesztünk ügyfélportál funkcióval

Örömmel értesítjük meglévő és jövőbeli ügyfeleinket, hogy vállalkozásunk a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal…

SZJA 1% felajánlás lépésről-lépésre

1. Ki ajánlhatja fel személyi jövedelemadója 1 %-át? Az a magánszemély, akinek adófizetési kötelezettsége van, s jövedelemadóját határidőre maradéktalanul befizeti az Adóhatóságnak, vagy részletfizetési, fizetési halasztási engedélye van a NAV-tól.…

Back To Top